God morgon!

Jag vaknade för ungefär en halv timmesen, finns inget mysigare än att sova på morgonen/dagen. Jag hatar att sova på natten faktiskt, vill alltid vara uppe då för det är mörkt, tyst och det känns som att man är den enda människan på jorden vilket är perfekt!

Ni måste bara veta hur söt min lilla Alice är! Hon sover oftast i sin ställning när vi går och lägger oss, men sen varje morgon när mamma ringer och väcker mig så vaknar självklart hon.
Då hoppar hon ner, lägger sig på min mage eller rygg beroende på hur jag ligger, och lägger sig raklång och ser ut som dom gör när dom dricker mjölk av mamman! Ligger där med tassarna och trampar och snuttar, det är så sjukt gulligt! haha. Sen blir dock det blött där hon snuttar, men det är en annan femma.

Nu ska jag iallafall klä på mig, sätta upp håret och så. För vid halv 4 ska jag med mamma och handla.
Hoppas jag hittar det jag är på jakt efter! Måste få lite känsla ;) haha.. Vad kan det vara jag letar efter tro ni?

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0