Hatar meningslösa kommentarer!


Varför kommentera Fin blogg, ska vi följa varandra på bloglovin? Fin blogg hur mår du? Vad har du gjort idag? Har tävling på min blogg nu var med! ? Varför?
Jag fårstår att dom vill ha läsare såklart, men vem går ens in på någons blogg som bara skriver sånt?
Vem bryr sig om någon som kommentera samma sak till alla, och att man bara är en på 40 st kanske som fått samma kommentar?
Vem vill följa någon som man inte vet vem det är, aldrig läst dens blogg mm? En massa små tjejer på 11 år vill säkert det, men dom äldre? Nej, skulle inte tro det.
Och kommentraren Jag har frågestund på min blogg, fråga något! Vafan? Varför fråga en fråga till någon med en blogg man inte läser? Chansen är ju minimal att man ens går in på den bloggen en gång till och få veta svaret på frågan man ställde.

Vill du ha läsare? Fler besökare? Kommentarer?
Gå in på en blogg då, LÄS inlägget, kolla på bilder och kommentera där efter. DÅ får du kanske en besökare, kanske en kommentar tillbaka och du har lagt ner liten tid på den personen som lägger ner en massa tid på sin blogg och blir glad av kommentarer. Och vem vet, den personen du lägger ner lite tid på kanske fastnar för just din blogg? Blir din läsare och ger dig kommentarer när hon/han har läst dina inlägg.

Jag hatar såna kommentarer, såna meningslösa. Jag bryr mig inte ett skit om din tävling, frågestund. Nej, jag vill inte följa din blogg, inte läsa eller kommentera den heller.

Din åsikt tack!
Postat av: julia

sv:

ja det var det :) gillar filmen, men inte sådär as mkt. det är ju som du säger, ett plus att man kan låtarna ;) ha en fin kväll! kram

2010-09-13 @ 18:58:07
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahmen eller hur? ja blir f*n skitförbannad!

Typ ja skrev om att ja haft en bra måndag. Kommer nån o skriver "Hej, haft en trevlig måndag?"



"Duh? Det skrev jag ju i inlägget! Read it Goddamit!" Haha sorry got i a little carried way ^__^

2010-09-14 @ 01:30:03
URL: http://truffle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0