Hej jag vill vara rik hejdå.

Imorgon ska jag till Växjö då jag behöver skor och har hittat en massa jag vill ha!
Speciellt mysskorna där uppe för 149 kr, haha!

Men skulle helt klart ta alla om jag hade haft pengar och om mina bigfoot fötter kommer i.
Hatar verkligen att ha stora fötter! Ser man ett par snygga så finns dom bara upp till 39, kul!
Har liksom 40-42. Ska fan ut i snön och skrämma små barn genom att göra bigfoot avtryck när det är vinter.

Din åsikt tack!
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, de i mitten på nedersta raden fick mig riktigt sugen. även om jag är mer för bruna skor... måste nästan in och kika!

2010-09-13 @ 23:11:46
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0