Hungrig som en råtta, åt som ett svin och mätt som en häst!

Nyss ätit! Hamburgare (De vegetariska är så mycket godare än de med kött!), couscous, sallad, gurka, gräddfil och ketchup. Helt okej faktiskt, dock gör jag ju alltid mat åt en hel arme i stortsätt.
Alice hjälpte även till att äta sallad, skum katt.

Skulle egentligen ätit hamburgare med bröd, med vad hade hänt med bröden? Jo, möglat! Dom köptes för 1-2 dagar sen och var nygjorda då stod det på iallafall.. Men man vet ju hur det kan vara i affärer.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hålla tummarna för att solen kommer fram igen! Ska träffa mamma, vi ska ut till ett mysigt ställe och ta lite kort. Jag hade velat ha med mig en picknick och massa filtar, men får se hur det blir men den saken..

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0