Ingen sömn inatt då nej..


Titta så söt Alice var för någondag sen!
Hade precis diskat den, så satte hon sig i den och slickade den så den blev torr, bra samarbete ;) haha!

 

Jaha, då är klockan 10 i 6 och jag har inte somnat än.. Kommer ångra detta om några timmar vet jag, då jag börjar bli yr och har ont i huvudet men då är det försent att sova.

Jag blev sugen att springa ut till skogen, ta kort, prassla i löv, hög musik i öronen (vilket inte går nu då Alice bet sönder sladden på mina hörlurar) och bara vara. Skulle haft en hund nu, hade inte varit sådär ensamt att gå ut då. Får hålla tummarna för att Jasper och Alice ska bli lite bättre vänner så kan jag passa Carros hund på dagarna när hon jobbar, skulle vara super!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0