Mat och tv!

Varit lite smått dåligt uppdatering senaste ja, antar att ni även har saknat mig? ;) haha!

Just nu sitter jag iallafall och tittar på Disney Channel, det är Camp Rock.. Och herregud vad dåligt det är!
Första var helt okej iallafall, men denna verkar inte speciellt bra.. Speciellt inte låtarna i den, men men.
Ska snart diska och börja på lite mat, dock ingen aning om vad.. Något tips?

Körde nyss igenom en sån hästsko i mitt öra där nere, och det gick igenom! Gjorde ont iofs, men iallafall.
Så ska inhandla 3 st såna, sen ha det i mina öron, både nere och uppe. Tror det kan bli snyggt!
Dock kommer de göra sjukt ont där uppe då de inte läkt helt än, mår illa varje gång jag ska byta något som inte är helt läkt..
Därför har jag även blivit så jäkla rädd att pierca mig, men har massa jag verkligen vill ha!
Vart tog planerna om att pierca sig i början av September vägen? Helvete...

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0