MOVIE TIME!

Nu ska jag kura ihop med mitt täcke och titta på någon bra film! Dock har jag varken läsk eller popcorn, men ska försöka överleva utan.
Har inte riktigt bestämt mig för vilken film heller, så får se vad som finns i datorn då jag inte orkar koppla in min externa hårddisk för det är ju bara sååå jobbigt! ;) haha!

Ska verkligen önska mig en dvd med USB i julklapp! (Tänk, inte länge kvar till jul nu! *HAPPY*)
Skönt att kunna ligga i sängen och se film utan att behöva bränna ut eller ha världens sladd mellan tv och dator.

Din åsikt tack!
Postat av: Katarina

Gott att ha dig tillbaka!

2010-09-08 @ 02:35:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/katarinaikina
Postat av: olivia

jag vet tre bra film

twilight, new moon, och eclipse :D

2010-09-09 @ 20:33:04
URL: http://usmile-ismile.bloggplatsen.se
Postat av: Danne

Green Street Hooligans - As bra film Bästa ever ;D



Grind - bra skate film xd

2010-09-09 @ 20:40:24
Postat av: Emelie

Du kan titta på Interstella. Om du lyssnar på daft punk kommer du känna igen låtarna, mkt fin gjord ^^

2010-09-09 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0