Nu kryper jag ner i sängen... Igen.


Kvällsfika och film igår!

Jag fundera på att krypa ner i sängen med lite fika och titta på någon bra film nu..
Igår blev det mackor, plommon och blåbärssoppa till The Last Song, underbar film det där! ♥

Denna dagen har varit himla seg då jag är så trött i kroppen hela tiden, vet inte vad det är för fel på mig orkar verkligen ingenting. Måste börja ta tag i mitt liv snart, hoppas man kan börja må lite bättre bara så det blir lättare.
Skulle även städat idag ju, hur gick det med det? Jag gick och la mig och tittade på tv och sov till och från hela dagen.. Det enda som varit bra idag var väl att mamma kom och hälsade på och hade min älskling med sig, saknar verkligen honom! På fredag ska han sova här iallafall, (Ja, jag är himla barnslig. Men mina djur betyder så mycket för mig, vilket nog märks?).

Nej, ska slänga in lite saker i i lådor och skåp som ligger på golvet så mormor inte klagar allt för mycket när hon ska hälsa på imorgon.
Sen ska jag hitta en film och föra över till usbminnet och sen blir de sängen!

God natt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0