Städdag!

Herregud vad jag saknar mitt utseende..

Jag är uppe och klockan är halv 11! Okej.. Jag har inte ens somnar än, annars hade jag inte varit uppe vid denna tiden kan jag lova.
Men jag försöker plocka iordning lite här, behövs!
Försökte få mamma till att komma hit och städa om jag plockar iordning, så hon dammsugar mm. Vet dock inte om det gick hem, det visar sig väl senare..

Min katt var förresten smart nyss.. Skulle hoppa upp i gardinen, ramlade och landade på ett glas som gick i 1000 bitar! 10poäng till Alice där ja!

Din åsikt tack!
Postat av: Sannie

Smiley heter det! :)

Den som gjorde ondast vad i läppen :P haha

Nää, det tycker jag inte! Smiley är väldigt lätt läkt. det läker på ca 4 dagar! den skaver inte emot tänderna ^^ Vissa kan stöta bort den och andra inte. Men så är det med alla piercingar

2010-09-18 @ 12:10:19
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0