Stodhandlat!

Nu är jag hemkommen efter att ha storhandlat med mamma! :) Tror även jag såg Siri när vi åkte bil (?) inte sett henne sen i Mars eller något sånt, anyway..
Känns skönt att ha mat hemma igen, hah!

Nu ska jag diska upp lite, sen plocka iordning som jag sagt länge! Men nu ska jag göra det, mysigare att sitta och titta på film och äta gott om det inte ser ut som ett bombnedslag här!

Förresten, jag hatar sommaren! Har man liksom en tallrik framme som man inte diskat så efter någon timme finns det 1 miljon småflugor! Så jävla äckligt, usch!
Tur att vintern är här snart! Hoppas det kommer en jävla massa snö!

Längtar ni till vintern? Eller gillar ni sommaren bäst?

Din åsikt tack!
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg :)

2010-09-10 @ 16:52:13
URL: http://iddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0