Idol och mat!

Tittade nyss (Hade varit nyss om inte mitt internet slutade funka precis när jag skulle publicera inlägget!) på Idol och åt hamburgare, trodde inte den vegetariska skulle vara god, men oj vad fel jag hade!
Tror även idol blir riktigt bra detta året, många bra! Hoppas bara det inte kommer någon äcklig flickidol och någon fjolligtjej, då hade allt varit kanon!

Jag skulle kunna söka till idol bara för att få träffa Anders Bagge, haha! Skulle vilja krama han, han ser ju ut som en gosig nallebjörn!
Riktigt grym är han, hans humor och allt! Hade han inte varit gift hade jag nog lagt in en stöt ;)

Har ni någon favorit än förresten? Jag har nog inte fått någon sådär man blev helt såld på, som Calle förra året! MUMS!

Din åsikt tack!
Postat av: Anonym

men de är sant?!??! :O

2010-09-10 @ 22:06:55
URL: http://iddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0