Vilken dag!

Herregud säger jag bara!
jag lyckades aldrig somna, så vid halv 4 hade jag varit vaken i 1 dygn och jag var pigg och glad och sprang runt i Växjö som om jag sovit i flera år!
En av de trevligaste dagarna på veckor detta.

När vi hade kört 2 mil ungefär så ringde Carro och frågade om vi ville följa med till Växjö, så vi sa att vi var påväg men jag fick dåligt samvete så vi stannade vid en mack och väntade på henne, så kom hon dit sen åkte vi resen av biten tillsammans! ;)

Har även köpt allt jag var på jakt efter, kanon va? Kommer upp senare vad jag köpt, ska fixa med lite saker nu faktiskt.
Tänkte bara att ni inte skulle tro att jag var död, otur ni hade nu va? Haha!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0