Eric Saade, here I come!

Fan vad längesen jag var uppe såhär tidigt! Gick upp vid kvart över 6. Mamma kommer ju hit och hämta mig och Johan kvart över 8.
Jag är fan riktigt pepp! haha!
Vi är ju där redan halv 9 då, och allt börjar vid 11. Så tänkt om man får träffa Eric ;) haha, hade varit lite kul! Kommer ju liksom bara vara runt 10 personer där, så han kan ju gå runt utan att bli påhoppad av massa fjortisar! ;)
Han är heltklart snygg och sjunger bra, dock ingen jag lyssnar på. Men kan iallafall Manboy låten ;) haha!

Det enda minus med denna dagen är att det inte blir vegetarisk mat åt mig.. :(
Mamma sa att jag kunde ta bort skinkan i mackan bara, men hallå?! Den har ju skinkat ner osten och brödet!
Men må överleva..

Din åsikt tack!
Postat av: teah

Hur har din dag vart idag ? =)

2010-08-30 @ 21:17:13
URL: http://blondinbruunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0