Tävling på Kenza´s blogg!

Jag är med och tävlar på Kenzas blogg. Klicka här för att komma till hennes blogg!

Min motivering varför just jag borde vinna:

På 3 år i skolan har jag inte gjort så mycket, praktiserat ett halvår ungefär. Annars bara varit hemma.
Har varit deprimerad och så, men nu mår jag bättre! Vilket är kanon.
Och ska praktisera på något som jag verkligen vill, tyvärr ligger det inte här jag bor. Utan 6 mil bort.
Så blir att åka buss varje dag, vilket tar en och en halv timme.
Eftersom jag också har svårt att vara själv bland andra människor, skulle en dator hjälpa mig att klara av att åka buss själv.
Skulle inte känna mig så ensam, annat att tänka på osv.
Bärbar dator skulle verkligen underlätta såna saker som egentligen är himla små saker, men som är stora för mig.
+ att jag skulle kunna tillbringa mer tid hos min älskade mormor som bor ute i skogen.
Klarar inte av att sitta i skogen utan dator, mobil osv när jag annars använder de stora delar av dagen.
Då hade jag hälsat på mer, och kanske fått ro att börja skriva på min bok som jag vill göra! :)

Din åsikt tack!
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 20:32:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0