03:50

Igår, Lördag asså.
Så skulle jag och Siri till Växjö egentligen, klockan halv 9 på morgonen.
Men eftersom jag bara hade sovit en timme typ, orkade jag inte. Förlåt!
Så det blev inte av.. Jag sov i 4 timmar sen typ, mamma åker iväg med Patrik.
Dom skulle se ishockey? haha. Kan inte föreställa mig mamma titta på det, faktiskt. Vid 12 försvann dom, upp mot Jönköping för att se på det, som en leverantör hade bjudit på.
Carro kom vid 10 över 12 ungefär. Och eftersom det var världens tråkigaste lördag, fick hon för sig att vi skulle se på bio. Hon beställde biljetter lite snabbt, då var klockan halv 2, så jag bara drog mig på kläder, fixade håret lite snabbt, tog med smink för att sminka mig i bilen. Vi lämnade hunden hos hennes föräldrar, och körde till Växjö.
Och vilken såg vi?



New moon såklart!
Vi har ju varit lite smått sega och inte sett den innan.
Och ja, den var faktiskt rätt bra. Lite smått seg ibland..
Men man kan väl inte säga annat än att han faktiskt är lite smått snygg ibland? Tycker han ser as kul ut vissa stunder, men andra.. Åh. *Drömmer mig bort*
Den jag gillar bäst är Alice! Hon är så snygg, grym och allt.
Bella är lite väl gnällig ibland.
6 av 10 på filmen då kanske! :)
Inte världens bästa, ingen man ser om och om igen.
Men jag kommer nog vilja se den igen, självklart. :)



När vi kom hem igen, så började jag städa. Dammsugade huset lite snabbt.
Mitt rum. Badade min kanin, städade hans bur.
Pannkakan blir inte bättre, i veckan ska han till veterinären. Helt klart!
Jag mår riktigt dåligt att jag inte kan göra något. Att jag inte kan få min lilla bäbis att må bra.
Är helt hjälplös. :(

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0