Dålig på att skriva.

Ja, varit lite smått dålig på att skriva.. Eller, jätte dålig faktiskt.
Men mår inte speciellt bra, och har inget att skriva om antar jag..

De senaste dagarna har inte mycket hänt, hundvakt i fredags, såg på idol. Och blev ju helt sjukt glad när Calle gick vidare direkt! Att det var Erik och Tove som hängde löst.
Hoppas bara på att Erik vinner nu, så Calle får en bra cd och blir mer känd. För Erik är förhoppninsvid bortglömt om någon månad. Och Tove är redan glömd. Men nog om det.

Idag läste jag ut en bok.. Som jag började läsa igår typ. Hemligheten, heter den.
Handlar om en tjej, Lauren. Hon skulle skriva en uppsatts till skolan, "vem är jag?".
Eftersom hon blev adopterad när hon var tre år, vet hon inte vart hon kommer ifrån. Hon har tänkt på det mycket innan, men denna läxan väckte allt till liv. 
Hon hittade en sida på internet, Missing-children.com. Försvunna barn. Hittade ett barn som försvann för 11 årsen. Är det hon?
Hon måste natuligtvis få veta mer, mamma och pappa säger ingenting för hon inte är stor nog, så hon tar saken i egna händer.
Så man får följa hennes resa för att hitta sitt riktiga jag, var hon kommer ifrån.
Men det är farligare än hon kunde tänka sig. Kan det till och med finnas de som kan döda, för att hålla hennes förflutna tyst?

Jag gillade den. Spännande, bra och lite kärlek. Så mysig bok faktiskt. :)

Nä, nu tror jag att jag ska bada faktiskt. Jag är inte trött, orkar inte titta på film. Så ett bad låter rätt mysigt antar jag. :)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0