Hejdå var det då?

Jaha. Då var det hejdå nu..
Man har ju faktiskt bara väntat på det egentligen. Och samtidigt blev man förvånad.
Och jag är hemsk, men jag hoppas du mår skit, jag hoppas du saknar mig mer än jag kommer sakna dig.
Att du verkligen går under. du säger allt är lätt, bara att gå vidare.
Hoppas du inte kan de nu.

Och ja, jag mår inte bra såklart.
Men vad gör man? Seriöst.. Jag ska baka lussebullar bara för de.
klockan 10 på kvällen. Aldrig gjort det heller, men det blir mysigt.
Så sen ska jag krypa ner i sängen med en hel tallrik lussebullar och ett glas mjölk och titta på Vänner.
Men det tar ju ett tag, allt ska ju jäsa sjukt länge. Men men.. Ska dricka te emellan. Fryser.
Så mysigt det faktiskt. + att Karin smsade nu, så plötsligt blev allt lite bättre faktiskt.
Och Siri är allmänt söt och snäll. <3

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0