Kajsa måste klaga och tycka synd om sig själv!

  • Jag måste kanske ta bort min piercing. :(
    Ja, det är sant.. Jag får sår av den typ. köttet eller vad man säger, lägger sig över staven i munnen. Och det gör ont! Ibland när man skratta, dricker, äter osv.


  • Mamma tröstar.
    Hon säger att jag fortfarande är hennes lillaunge även om jag tar bort den, och de hoppas jag verkligen!
    "En tatuering istället kanske?" har hon frågat, men jag vill ju ha min piercing.


  • Min kanin.
    Han mår bättre, men blir det inte riktigt bra måste vi avliva han! Aldrig att jag skulle vilja de händer min älskling.


  • Min köttis.
    Han behöver ett namn ju! men jag kommer inte på något passande. :(
    När jag såg han tänkte jag, BENGT! Men nej, det är ingen Bengt. Det är verkligen inte det.


  • Toon Disney.
    Vad fan tänkte dom med? Dom tog bort Toon disney och ist tog Disney XD.
    Så jävla dåligt är det, fult.


  • Jag har glömt KBT.
    Har inte varit inne på snart 2 veckor, vilket är dumt! Ska vara inne varje dag liksom.
    Så ligger lite smått efter faktiskt.


  • Tjock.
    Jag vill bli smal. Men hur? Jag älskar godis, jag älskar mat och + att jag är lat.
    Det är inte de bästa sakerna precis. Hatar det.
    När jag mår bättre kommer de dock vara lättare tror jag, för då tröst äter jag inte.
    Men frågan är... När mår jag bättre igen?


  • Mitt hår.
    Jag saknar det röda, så sjukt mycket. Och saknar de långa.
    Hatar mitt korta fula blondgula hår. Jag vill ha tjockt hår, och långt!


  • Flytta.
    Jag vill flytta härifrån. Nu typ. Men jag är rädd, har inga pengar, inget jobb.
    Så vet inte hur det ska gå till.



Din åsikt tack!
Postat av: hansomingenvet

kan du ha piercing någon annanstans :)?

2009-12-08 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0