Che ble blah. Me la pee! Oublah! Poo. <3

Tja! :D
Jag tror fan jag bara behöver sova en typ 2-3 timmar faktiskt. För jag är sjukt pigg, och som sagt var det inte mycket sömn inatt. Sover oftast helst i 10 timmar, men är död sen, lyckas aldrig komma upp för jag är trött. Och varför? Jo, för jag sover för mycket! Jag är smart. :)
Men det var inte de jag skulle berätta.
Jag har gjort en julklapp till min mormor :D med pärlor. (A) En tavla. Faktiskt himla söt. Kommer upp bild på det senare.
Så jag har suttit och hållt på med de ett antal timmar typ. Och jag faktiskt bara älskar det. Roligt, man tänker ej, något att göra, tiden bara springer iväg! :)

Tänkte grejsa lite i photoshop nu är de tänkt :) blev sugen på de.
De lär inte gå bra, jag suger. Men övning ger fördighet.. Eller vad är de man brukar säga?

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0