I Miss You.



Här sitter jag igen, har inte hänt mycket. Datorn hela dagen i stortsätt.
Och pratat i tel med pälsk. Ska ringa och väcka han runt halv 11 är de tänkt, sen ligga och snacka med han i någon timme. :) Och lär försöka somna lite tidigt, ska upp klockan halv 7 imorgon. Mindre kul.
Jag vill videoblogga förresten, men måste man lägga upp fanskapet på youtube då först? Jag vill inte ha de där. :S och jobbigt ju.
Blogg.se är kanske inte så smart iallafall. Varför skulle man liksom vilja ha videoblogg grejset på youtube?
Dum dum dum.
Så lär inte få göra de roliga igen ju! :( haha.
Men vi får väl se.. Som vanligt så saknar jag mitt röda hår med, inget nytt precis.
Fast när jag blir helblond blir de bra! :) hoppas ja.

Din åsikt tack!
Postat av: Anonym

Fin bild! :)

2009-11-24 @ 18:44:33
URL: http://lennartzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0