If You Will.

Jag skrev nyss ett långt inlägg. Och loggades ut, så de sparades ej eller kom upp.
Blir man glad eller? NEJ! Så vi tar de lite kort.

Jasper var galen idag, sprang runt som en idiot faktiskt.
Jag gömde mig under täcket, sen somnade jag.
Och han kröp under täcker och somnade också. Mys..

Imorgon ska ja passa han igen, Carro ska till tandläkaren. Så de ska bli riktigt kul.
Hoppas på lite okej väder, för då ska vi gå ut och gå en lång runda i skogen är de tänkt.
Och imorgon är det torsdag ju, då kommer en kompis till mamma hit.
Vi ska göra pyssel :) Julpyssel. Så ska bli himla mysigt.
Så snälla, ge mig ett bra humör imorgon, så jag får kul.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0