Lördag

Igår, fredag. Var sjukt bra..
Träffade Karin, vi fikade och pratade om massa. Hon är så himla bäst!
Sen träffade jag Siri och Johan, skulle träffas kvart i 6. Siri kom kvart över 6. Snacka om att mina fötter höll på att frysa ihjäl av att stå där ute och vänta :P men iallafall.. Vi handlade, sen drog vi hem till mig.
Vi gjorde pizza, vilket faktiskt inte blev gott xD För mycket ost hade jag på min iallafall.. och var den helt blöt av räkorna. Men gick att äta iallafall..
Kvällen var lyckad iallafall, hela dagen faktiskt.
Vi somnade runt halv 3. Eller Johan den tönten somnade innan de ;) haha.
Sen var han en ängel och städade hela köket idag på morgonen när jag och Siri sov. Helt sjukt, jätte snällt verkligen, tack!
Han skulle på bröllop, så drog hem vid typ halv 10? tror ja.
Siri och jag sov till 1 typ, eller något. Sen tittade på tv.. Och vid halv 3gick hon hem.
Jag somnade om igen, på golvet xD Sjukt trött.. Men mjaa.. Jag är hemma själv nu med, så ska snart göra lite mat, tror ja. Sen blir de bara ta de lugnt idag. Trött trött trött.
och min piercing gör så jävla ont! :( För er som är intresserade att veta de. :P



Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0