Säg ingenting till mig.

Just nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horns cd.
Hon är grymt duktig. Nya Lisa Ekdahl typ. Fin musik, texter och rösten är underbar. <3

Jag har inte tränat än, och varför? Jo. Carro kom hit, så vi gick en lång runda. :)
Upp i skogen, genom blatteboa, ner i byn och hem. Riktigt mysigt faktiskt. Kallt dock.
Sen har vi ätit och så nu. Mamma och Carro är på ikea så jag passar Jasper och plockar med lite.
Och ikväll ska ja försöka göra mer örhänge osv :) Blev sjuktsugen på att göra de. Hoppas jag börja använda dom lite med ^^

Din åsikt tack!
Postat av: P O P P Y

Det var faktiskt vad jag tänkte första gången jag lyssnade på Melissa Horn också!! Grym är hon.. Som den kvinnliga motsvarigheten till Winnerbäck typ.



/Poppsan

2010-01-27 @ 21:57:46
URL: http://poppysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0