Klarar mig inte utan dig! <3

Idag har jag bara tittat på Andra Avenyn typ.. Det är det enda som hänt faktiskt.

Min katt verkar bara bli sämre och sämre, han kräks slem. Han dricker inte normalt, tar ner tungan sådär 3-4 gånger sen måste han vila och slicka sig runt munnen en massa, sen 3-4 gånger till och vila.
När jag lyfte han som jag brukar märkte jag att det gjorde ont vid magen.
Nu kräktes han igen, fast det kom inget, men dedär kräkljuden.
Jag är så jävla orolig, han är min lilla älskling, mina djur är de finaste killarna som finns.
Kan inte tänka mig ett liv utan min katt, han har varit med så länge.


Din åsikt tack!
Postat av: Tew

Kan vara något med tarmarna men likaväl med magen eftersom du såg symtom på att han hade ont.

Jag rekommenderar att du tar honom till veterinären innan det blir ännu värre.

2010-04-27 @ 08:46:35
URL: http://flowerdrops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0