otursfågel?

Förra året när vi var i skogen för att plocka svamp lyckades jag gå på en pinne som gick rätt genom skon och in i foten. Ni kanske kan tänka er hur ont det faktiskt gjorde?

Iår när vi var ute i skogen för att plocka svamp igen, så hände självklart en olycka denna gången med.
Vi gick där dom precis hade skogat, så det var massa gegga där. Men eftersom det varit rätt varmt så har den blivit hård så vi kunde gå på den.. Men, vad händer?

Jag åkte ner i leran! Till lite under knäna.
Och självklart var det jätte svårt att komma upp med, man satt verkligen fast!
Hade jag gått där själv och fastnat hade jag aldrig kommit upp.

Självklart var det ingen mening att gå tillbaka över allt igen, eftersom det var rätt långt.
Så vi fortsatte vår runda som tog 1-2 timmar, och jag gick runt med dom byxorna och skorna.


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0