Regn och depp..

Är riktigt deppig idag, en massa tankar. Allt snurra bara i huvudet på mig..
Vikten, student, jobb, en föredetta bästa vän.. Allt.




Igår träffade jag Johan iallafall..
Vi snackade en massa skit, datorn och tittade på film. Trevligt faktiskt.
Lägger upp vilken film de blev senare, en skräckfilm var det såklart, det är faktiskt det enda vi ser när vi tittar på film.

Johan blev lite små grinig för att jag inte länkade han heller. ;)
Så Johan, HÄR ÄR EN LÄNK TILL DIG GULLUNGE!

Din åsikt tack!
Postat av: Malin

Har du någon favorit reklam? :)

2010-04-17 @ 16:25:27
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Shejda

Försök att sysselsätta dig själv med något. När jag blir ledsen och deppig brukar jag oftast ta fram mina målargrejer och börjar måla. Eller för det mesta spela lite piano. Ju mer du grubblar efter det desto mer gräver du i djupet och då mår du sämre. Hoppas det hjälper. Kram

2010-04-17 @ 17:01:50
URL: http://sheyda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0