Uppe med tuppen!

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga, lusten har flrsvunnit nästan men jag hoppas på att den kommer tillbaka snart! Om jag ska ha sådär lite för bra självförtroende för en stund, så tror jag att ni saknar mig. Haha!

Jag ska börja att städa en massa nu. Mamma har skrivit en lång lista, så får se om allt det blir klart.
Det som är viktigast är mitt rum känner jag. Började töma min garderob igår för jag inte vill ha kvar den. Min soffa ska bort och så ska jag möblera. Härligt med lite ombyten faktiskt! Ska till och med till IKEA idag igen om jag hinner klart allt och mamma är på bra humör, då ska jag köpa en sån sänggrej till sängen! :) Har bara madrass på ben nu, så känner för en riktig säng.

Jag är rädd att möbleringen inte blir bra bara, jobbigt att flytta tillbaka allt igen.
Och min favoritvägg kommer förstöras.. Måste ha sängen på den väggen nu.
Usch, nu får jag beslutångest.

Din åsikt tack!
Postat av: Linn-lay

Hej och förlåt så mycket för sent svar. Jag har haft fullt upp nu igen så det har tyvärr blivit så:/

och jag har inte häller badat i havet :D det är alldeles för kallt för mig hihi :D

2010-04-22 @ 17:11:48
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: m.hedman

Fin blogg! Vem fixade din design ? =)

2010-04-22 @ 18:15:48
URL: http://moahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0