Åt helvete med mood!

Sitter och färgar håret just nu.. På förpackningen står det att det räcker till axellångthår..
Jag har inte axellångthår eller tjockt hår, och det räcker fan inte! Så jävla idiotiskt! Nu blir allt jätte jobbigt, och jag måste tvätta ur detta, sen köra och köpa en färg till för att färga resten! Eller 2 kanske om det ska räcka?
Aldrig mer mood kan jag ju bara säga!

Ska fan ringa och klaga, hörde dock ingenting för den grejen, så får vänta tills jag fått av den.
NU ÄR KAJSA ARG!


Din åsikt tack!
Postat av: LOWA - En musikblogg

Blonderar du? då ska du köra på polly. Absolut de bästa!! :)

2010-08-04 @ 19:37:10
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: M

Blev tipsad av min kompis att jag inte skulle köpa Mood för det fanns inget bra med det.

Brillance har jag använt till mitt röda hår nu i några månader och det är kanonbra.

2010-08-05 @ 10:21:04
URL: http://flowerdrops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0