Börjar bli sjuk..

God morgon!

Jag har inte sovit någonting inatt, känner mig lite smått död.
Men klockan 5 började jag bli trött men tyckte det kändes onödigt att sova då jag skulle upp redan klockan halv 7 för att tvätta.
Nu är iallafall den sista maskinen igång, en upphängd och den andra ligger bara och väntar så jag torktumlar allt tillsammans..

Så efter det ska jag sitta och titta på Andra Avenyn och äta glass som mormor köpte till mig.
Har jätte ont i halsen, fryser, svettas och känner mig himla hängig. Tror jag börjar bli sjuk faktiskt.. Mindre kul det.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan igen, en massa spring när en maskin bara tar 30 min, man hinner knappt upp förre man ska ner igen, haha!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0