En stor sten föll från mitt hjärta, tack..

Tänker bara slänga upp en snabb uppdatering och berätta att jag kommit hem efter en skön dag hos mormor, dock vart det en massa skrik och spring då det är 1000 getingar hos henne! Jag är verkligen livrädd för det..

Men uppdatera med något roligare ikväll kanske, för just nu orkar jag ingenting alls..
Vet varken ut eller in just nu.
Fick precis svar på en sak som är himla känsligt och jobbigt för mig, väntat i flera dagar.. Och nu kom det.
En stor sten föll verkligen från mitt hjärta när jag fick svaret, men ändå gråter jag en massa och känner mig helt konstig. Men allt kommer verkligen kännas bättre snart hoppas jag för stunden. Sen blir det jobbigt igen då jag måste gräva upp allt detta. Kommer bli en riktigt jobbig dag, men jag måste verkligen få veta nu..

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0