Fortsätta titta på Andra Avenyn..

Hej tråkiga fjäril med tråkiga färger..


Jag önska jag hade en cykel nu.. Då hade jag tagit Alice i sin väska och cyklat hem till mamma för att sova där..
Ingen lust att gå dit och bli våldtagen och mördad på vägen :) Längtar tills vi får våra pengar iallafall, då ska mamma och jag köpa en varsin cykel. Jag har även kollat ut vilken jag ska ha, den är as grym och snygg!

Varför kommer allt jobbiga på en gång? Kunde det inte komma i omgångar iallafall..
Vem orkar med en massa saker som är minst lika jobbiga allihop? Okej, långt ifrån lika jobbigt som det jag fick svar på idag. Men nästan iallafall. Gör inte saken bättre precis.

Får väl kolla på några avsnitt av Andra Avenyn till nu. Borde vara trött då jag somnade vid 4 och gick upp 9, men icke. Pigg pigg pigg.. Nöff...

Din åsikt tack!
Postat av: annmarie

vart hittar du andra avenyn avsnitten?

det var/är lätt mitt favvo pogram :D



& söt blogg, :)

2010-08-02 @ 00:44:25
URL: http://amljungstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

var finns andra avenyn avsnitten?:)

2010-08-02 @ 10:23:14
URL: http://idasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0