Hela frysen full med mat jag kan äta nu!

Nu har jag äntligen bytt ut all mat jag hade i frysen! Hade massa kyckling, hamburgare, köttbullar, fiskpinnar mm vilket jag inte äter längre eftersom jag är vegetarian.
Så nu är frysen ist fylld av 2 paket sojakorvar, ett paket naggets och en med falafel! Var sjukt billigt på Willys, 2 paket för 46 kr! Kan det bli bättre?
Blev även massa ärtor, broccoli, mm.

Ska laga något gott till kvällsmat tror jag! :) Känns att det behövs eftersom jag inte ätit något idag än, idiotiskt..
Men innan jag äter så ska jag städa köket! Det ser jättesvinigt ut, och luktar rätt äckligt med, haha!

Din åsikt tack!
Postat av: Böget

Sesam nuggets ser så goda ut, hö hö hö

2010-08-24 @ 17:14:39
URL: http://minasmaord.blogspot.com/
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Har du alltid varit vegetarian eller har du blivit det nu?

Vad fick dig att välja att bli det isf? :)

2010-08-24 @ 18:43:24
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0