Hemma efter IKEASÖNDAGEN!

Jag är äntligen hemkommen efter en fullproppad dag! Herregud vad jag är trött..
Vi tog fram massa bord och stolar, sprang runt och hjälpte till mm.
Träffade även Eric helt själv ;) Gick in i hans rum för att få autograf innan allt började, och vet ni hur otrevlig han var? Så sjukt dryg människa! Även fast jag blev lite små sur så stod vi och tittade på han och tog en massa kort, dom blev dock inte bra =/ Var ju sjukt svårt att få kort när dom sprang runt!

Sen efter satt vi vid bordet inne i huset och snackade med dansarna och drack mer! Dom var riktigt trevliga verkligen, så var roligt att få prata med dom.
Och en av dansarna var riktigt het! Piercing i bröstvårtan, i ögonbrynet, ett i örat där uppe och hade riktigt grym klädstil! Jag blev lite småkär helt klart ;)

Din åsikt tack!
Postat av: Anonym

vart är bilderna på din lägenhet? jag väntar :D :D

2010-08-29 @ 21:43:27
Postat av: sofie

ÅH, eric saade är ju så snygg (L)

2010-08-30 @ 19:14:14
URL: http://ssofieandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Såå snygga :)!

2010-08-30 @ 23:00:23
URL: http://babyinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0