Hemma hos mamma nu.

Nu har jag nyss kommit hem till mamma. Sitter och tittar på tv. Något program på 3an, Sex Education. Gillar verkligen såna problem! Ska se om det finns ute på tv3 så man kan se det som var förra veckan, inte det minsta trött än..
Ska iallafall sova här tror jag, mamma har passat Alice eftersom jag inte vill hon ska vara hemma själv så mycket. Hon tar dock inte skada skulle jag tro, men jag hatar att lämna henne själv.

Iallfall så var det trevligt hos mormor, min andra kusin Kim följde även med. Vilket mormor nog tyckte var himla roligt då det alltid är Carro och jag som bara åker hem. Kul att det var vi 3 igen för en kväll verkligen.
Vi spelade kort som gick himla vilt till när mormor och Kim fuskade, haha! Sen ätit tacos och pratade om politik, invandrare, åldershem, mm. Intressant!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0