Hemma i lägenheten! :)

Idag kom jag hem till min lägenhet, för en timmesen typ för att vara exakt.
Inte varit här sen i måndags, så härligt att komma hem på ett sätt men samtidigt himla trevligt hos mamma såklart.
Alice intog sin plats i sin ställning med en gång när vi kom hem, haha! Älsklingen har saknat den, vilket är himla bra då jag la ut 900 kr på den. 

Nu ska jag plocka iordning lite iallafall, fixa lite i garderoben, plocka upp här lite mm så blir det inte så mycket imorgon..
Ska dock upp vid halv 7 och tvätta, mindre kul kan jag lova men det behövs ju med göras.

Din åsikt tack!
Postat av: bella

väldigt fin katt! (:

2010-08-14 @ 00:23:32
URL: http://gabriellaurberg.blogg.se/
Postat av: chatrinjennyvictoria

söt katt

2010-08-14 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0