Johan är min räddare!

Jag och Johan har nyss ätit! Blev vegonuggets, tacosås, hummus, broccoli och morötter! Super gott var det verkligen. Måste verkligen göras om.

Innan det så har vi städat, Johan fick ta hand om mitt äckliga kök och jag plockade iordning lite överallt och städade toan.. Tack somfan Johan! Hade aldrig orkat det utan dig, du är lite sådär små söt ibland. ;) haha!

Nu ska jag betala räkningar, mindre kul. Mamma och moster kommer även hit snart tror jag, dom ska lämna en kista till mig, en sån gammal ni vet? Så snyggt! Ska ha den i hallen antagligen, hoppas den passar in bara.
Johan kommer sen med, han gick hem för att fixa med lite.
Vi ska sitta vid köksbordet och dricka te, tända lite ljus, musik och bara prata. Mysigt eller vad?

Din åsikt tack!
Postat av: Nattiiiis

hahaha de såg lite anorlunda ut men ändå gott

2010-08-25 @ 21:12:40
URL: http://navol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0