Klippa lugg, eller inte?

Imorgon ska jag antagligen färga håret! Dock inte rött som jag vill, ska hålla mig till mitt blonda. Men ska göra slingor så det blir lite olika blont i håret liksom, tycker det är snyggt! Och ni ser också att det är lite mörkare mot hårbotten, så det ska bli massa ljust och fint, haha.
Förstår inte på mig själv, vill inte vara blond, hatar att vara blond ändå ska jag göra det blondare ? hmm..
Det bästa är ju att jag faktiskt är himla blond själv, så syns inte så mycket när det växer ut och solen har även blekt mitt hår mycket i sommar. Eller mycket och mycket, mest vid sidorna eftersom jag oftast har håret uppsatt när jag är vid havet. haha.

Ska nog klippa lugg med förresten. Igen.. haha, hatade det förra gången. Men nu när jag ser bilder på hur det såg ut saknar jag det himla mycket. Jag såg så gullig ut i det, eller kanske inte. haha! Hoppas på att få en tid imorgon iallafall, annars hinner jag tänka för mycket och få beslutångest.

Passar jag i lugg? (Denna gången ska luggen dock vara lite rakare ;) Eller ser det bara fånigt ut? haha.
Och ja, snygg bild därja! Fy vad jag saknar mina piercingar..



Eller ska jag fortsätta och ha noll lugg?
Fy vad denna bilden är gammal! dock bara 2008, men känns så himla längesen.


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0