Kom nys hem.

Jag kom precis hem från Carro och Alice låg som vanligt och sov i sin ställning.
Precis när jag hade handlat klart med mormor undrade hon om jag ville hänga med henne och äta pasta och köttfärsås. Dock fick det ju självklart bli vegetariskt för mig, men det var himla gott faktiskt! Hade dock lite svårt i början då jag visste att det var någon svampgrej det var gjort av, men det smakade nästan precis som kött.

Vi bakade även, Biskvi blev det och ja dom blev ju... Fina? Jag lyckades få vatten i chokladen, så den blev lite konstig. haha! Så typiskt mig. Trycker liksom ner hela skålen så den kommer under vattenytan i kastrullen. Smart detdär!

Nu ska jag bara ta det lite lugnt, för vid 6 ska jag iväg och möta Karin och vi ska ut och äta. Trevligt!
Bästa med kontakt person är att kommunen betalar allt vi gör. haha! Mat, bowla, tåg/bussbiljett, fika mm. Hur härligt är inte det? haha.

Din åsikt tack!
Postat av: MALIN

SVAR: För att mina föräldrar tycker det är onödigt att bara köpa vegetarisk mat till en person i familjen, tycker det är synd men får väl bli vegetarian när jag flyttar hemifrån då kanske.. :)

2010-08-05 @ 17:57:35
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: mikkan

skaldjur och fisk, jo det är nästan det enda jag verkligen älskar. så skulle aldrig klara av att vara vegetarian, det andra klarar jag mig utan faktiskt!:) ja, lycka till verkligen!

2010-08-05 @ 18:56:44
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0