Mat och Andra Avenyn

Min bebis ser alltid drogad ut på bilder, men det är väl rätt charmigt?


Jag har nyss ätit lite mat iallafall, pommes och hamburgare. Det var inget gott alls kan jag lova. Jag envisas alltid med att jag ska köpa dom tjockpommesen, som är lite vågiga. Dom ser liksom 100 gånger godare ut, men vet ni vad? Dom är faktiskt himla äckliga..

Vet ni vad jag hatar förresten? Folk i serier som kommer tillbaka efter typ 20 år och plötsligt ska förstöra exakt allt! Tar andras pojkvänner/män, göra allt för att bli osams med syskonen men ändå komma undan med att vara en liten ängel.. Så jävla odrägliga är dom. Haha!
Usch, hemskt att man kan bli så arg och reta upp sig på en serie.

Din åsikt tack!
Postat av: felicia

Jättesöt :)

2010-08-01 @ 21:58:10
URL: http://raving.blogg.se/
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Fin kisse! Har du ställt ut den någon gång? :)

2010-08-01 @ 22:47:23
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0