God jul!

God jul alla! :)

Jag vaknade klockan halv 3 inatt och kunde inte sova mer, låg vaken till 5 och läste så var en aning trött när mamma väckte mig vid 7. Kommer jag klara av denna dagen?
Öppnat lite julklappar, ätit lite, skottat snö och pratat med mormor. Ser man bort från all stress så är det så mysigt här hemma nu! Tv på, julgranen lyser, massa snö ute, djuren hoppar omkring och så.

Men nu måste jag hoppa in i duschen, känner mig så stressad idag! Gillar det inte för 5öre faktiskt.
Vid 12 kommer en hit på middag, klockan halv 3 ska vi vara där vi firar jul. Vart tog egentligen den lugna julen vägen? Nu är allt bara måste, stress och kaos.


Förresten, Alice vill inte gå på sin kattlåda här utan istället hoppar hon in i Pannkis bur när den är öppen :P Haha. Lite smått äckligt, men gulligt!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0