Hemma hos mamma nu!

Nu sitter jag hemma hos mamma. Fick snabba mig när hon och hennes syster ringde för dom var ute och körde och tyckte dom kunde hämta upp mig då med. Så fick snabba mig att packa kläder, smink, hårgrejer, julklappar, kamera, Alice, leksaker till henne mm mm. Hoppas jag fick med mig allt bara.

Här hos mamma är det massa julstök, ska hjälpa till med så mycket jag kan sen. Är så rädd eftersom mamma har ont att hon måste åka in på sjukhuset och se, skulle inte vara kul nu i jul.

Alice och Findus springer förresten runt som idioter. Alice började tugga på Findus svans och nu jagar han henne runt granen, sitter bara och väntar att någon av dom ska skada sig eller att granen ska ramla omkull!
Och nu började Alice äta på den med, märks att hon aldrig sett en gran! Undra hur det blir när det sedan i lampor, kulor och sånt i med.
Min första katt, Busan som jag fick när jag var 6år älskade julgranen, hon klättrade i den, sprang iväg med kulor och allt. Får se om det blir samma med Alice.

Ska försöka lugna ner Findus och Alice nu. Alice låg snällt på en stol nu och Findus hoppar upp och puttar ner henne så hon landade på ryggen, för trög för att landa på fötterna ;)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0