Hos mamma nu..

6 dagarsen jag skrev något här.. Har himla dåligt samvete eftersom jag lovade mig själv att uppdatera varje dag, men nej..

Började må dåligt i fredags, tack till dig jävla idiot.
Sen dess har jag inte orkat bara, låg i sängen resten av helgen. Tittade tv och film.
I måndags var jag på ett till "studiebesök" med af.
Tisdags minns jag inte vad som hände.
Onsdags så var jag på sjukhuset hela dagen, mamma opererades så hängde med dit. Jobbig dag för man fick massa minne sen man var mindre och jag började gråta..
Satt själv nere vid fiket från halv 11 till halv 4 eller något sånt har jag för mig. Fikade, läste, tittade in i väggen, väntade, var nervös, musik och väntade lite till.
Men operationen gick jättebra och efter kom Patrik och hämtade oss, vi åkte hem, bestälde mat och jag somnade hemma hos mamma.
Torsdags var jag och handlade med mormor, låg och läste, bakade pepparkakor med Carro här hos mamma och tv.

Lär nog vara hos mamma till lördag iallfall, får se..

Mja, det var en liten uppdatering. Jag är kass.. Och har ingenting att skriva om ens? Vem är intresserad av att läsa om mitt tråkiga liv?

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0