Seg dag..

Idag tog jag en sovmorgon till klockan 11, och fy vad jag mår dåligt över det! Känner mig jätteseg nu och orkar inte komma igång med någonting alls. Vad är meningen när det snart är kväll igen liksom? hah.
Nej, halv 7 är en bra tid att gå upp, tyvärr blir man trött på kvällen men jag mår bra av det. Jag får saker gjort, jag mår bättre och så.

Idag ska jag plocka iordning de sista och slå in julklappar, TRÅKIGT! Ska även iväg och handla med mamma, skulle hjälpa henne eftersom hon nyss opererats och inte mår bra alls verkar det som.
Men nu åker hennes syster med och handlar, men självklart följer jag med så jag kan handla hem lite. Måste ha apelsiner och nejlikor (tror det är de man stoppar i?). Här ska det lukta jul!

Din åsikt tack!
Postat av: Issa

Det är lite konstigt men man mår faktiskt mycket bättre när man stiger upp tidigare på morgonen! :)

2010-12-22 @ 13:19:53
URL: http://khia.blogg.se/
Postat av: Issa

sv: Taack! :D :D



Ja jag älskar att stiga upp tidigt på morronen även om det är sällan man faktiskt kommer upp tidigt; ) men under hela lovet har man faktiskt stigit upp i hyfsad tid :D Och ja de är jätte mysigt på vintern! :D

2010-12-22 @ 13:47:39
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0