Tvätt och städdag!

God morgon! Har ni sovit gott? Själv somnade jag vid 8 tiden och sov till halv 6 idag på morgonen.
Himla skönt att sova hos mamma ibland.

Just nu sitter jag bara och tittar på Vakna med the voice, sjukt trevligt och roligt verkligen! Tittar på det varje morgon nu faktiskt. :)
Bra start på dagen!

Idag har jag världens tvätt och städdag med. Har redan satt igång två maskiner tvätt och ska ner om 10 minuter och hänga upp och in med mer.
Sedan blir det såklart städa. Disk, plocka upp från golvet, toan, dammsuga, torka golv, ut med massa sopor, dammtorka, bädda säng, plocka in i garderober och byta ut lite i köket! :)
Har köpt nya grytor och sånt, så dom gamla ska ut.

Rolig dag jag har framför mig där. Men ska bli härligt när det är klart! Måste fan bli bättre på att hålla iordning. en kvart städning om dagen borde man klara av tycker man.

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0