Myskväll <3

Jasper har varit här sen klockan halv 4 ungefär..
Och nu kom Carro nyss och hämtade honom.
Men vi har haft himla trevligt faktiskt, även fast det var mamma som skulle passa honom eftersom jag egentligen skulle bort ;)
Vi har gosat, sovit lite, lekt, varit ute i snön och busat massa!
Världens bästa hund är det där, dock bråkar vi rätt mycket eftersom han alltid springer efter min katt. (Måste ju självklart vara liiite mer på min katts sida.)

Nu sitter jag här med chips, dipp och coca cola iallafall.
Ska titta på en film, vet inte vilken än. Får leta igenom datorn och se vilken den blir.
117 filmer.. (A) borde lägga in i mappar vilka jag sett osv, xD Svårt att hålla reda på .


Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0