SOL!

Skulle hämta posten nyss, och de gjorde ju inte lite ont i ögonen att komma ut. Jätte ljust ju. :P
Sol, all jävla snö.. Kunde knappt titta ens, :P men men.

Mina ben är helt borta fortfarande, tyvärr!
Vill träna igen, men får väl bli framåt kvällen antar jag..
Så ska plocka iordning köket ist och äta lite, sen blir de ligga i sängen och spela Mario Party 8 hela dagen.
Min mamma lär älska mig för det.. Eller inte ?

Din åsikt tack!
Postat av: halmstadfrida :)

hoppas du kollar blondinbellas blogg och vet att DU Vann :D GRATTIS! <3

2010-02-24 @ 23:50:10
Postat av: Hi-Expod

Hej hopp, la till din blogg i mina länkar på min nya blogg :) Hoppas det inte gjorde något :)

2010-02-26 @ 14:20:06
URL: http://hi-expod.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0