Trevligaste kväll på länge!

Sjukt mycket skratt ikväll har det varit kan jag lova! (Till och med så mycket att jag spydde upp drickan jag precis skulle svälja. MUMS! haha)

Vi hann med rätt mycket iallafall känns de som:

  • Spelade Mario Kart

  • Spelade Mario Party 8

  • Åt en massa mat

  • Spelade Mario Party 8

  • Åt sjukt mycket blåbärspaj ♥

Och en massa prat, skratt och allt där med såklart. :)
Kusin tyckte inte att Mario Party 8 var så kul tror jag, men hon spelade för min skull! :) Vilket var himla snällt.
Körde hem henne vid 9 sen. Sen kanske imorgon igen? Vilket jag hoppas på! :D Annars fredag.

Hennes hund var galen med förresten!
Köpte ju somsagt några korvar till hundar, såna godis. Han älskar dom!
Först snurrade runt typ 5 gånger. Han verkade inte bli yr av det, men jag blev sjukt yr av att se det, hah.
Sen när jag sa "ligg" slängde han sig typ ner. Aldrig sett han lägga sig så fort, han är liksom lite smått trög ;)
Skulle verkligen filmat det. Men tyvärr tänker man inte på det.
Och så var han himla intresserad av mina råttor. Stod i soffan och kollade på dom i säkert en halv timme utan att röra sig. Vi ropade på han, gjorde läten han brukar komma till, rörde han mm och han rörde sig inte. Släppte inte blicken. OTROLIGT!

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0