Mina bebisar har kommit!

Som sagt.. Mina bebisar har kommit! Jag är lycklig.
Två söta små tjejer. Dock ska jag inte hålla på med dom idag. Dom ska ju känna sig hemma, sin bur, nya lukter osv.
Så suttit och tittat på dom i 2 timmar och pratat lite.
Där vi köpte dom, världens trevligaste människor. Tassar och Morrhår i Växjö, så ska ni köpa djur? Hamster, kanin, råttor och bor nära Växjö, så är det verkligen ett ställe ni borde köpa på.
Men iallafall.. Flickorna ligger och sover nu, lite rädda och nervösa.
Och dom har fått namn redan, Tjoffsan och Smulan. :)
Tjoffsan är ju såklart från Nils karlsson pyssling. ^^ Ser man en tamråtta början man ju självklart tänka på den. :P Kommer ihåg att jag var livrädd för den.
Sen Smulan tyckte jag bara var gulligt.
Bilder kommer antagligen in imorgon eller om några dagar. Vill inte skrämma dom massa med en fetkamera. :P

Nu ska jag fixa en liter oboy typ, sen massa film eller något. :)

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0