Åska och en jävla massa blixtar!



Jag satt och hade precis börjat titta på filmen, så slocknade bara allt! Alla lampor, datorn, fläkten..
Så hörde jag att det åskade ute, fast inte så mycket så förstod inte vad som hände.

Så självklart ville jag ha på datorn igen, men funkar det? NEJ!
Den var helt stendöd, jag blev ledsen och började såklart att gråta med! Har fortfarande lite bilder som jag inte förtöver till min andra hårddisk, tänk om de hade gått förlorade. Gosh, jag skulle ta livet av mig då!

drog ut sladden och försökte igen, men funkade ej. Sen tipsade en kompis om någon knapp där bak på datorn, först vågade jag inte ändra den, för började tänka på vad som hände sist jag rörde något där bak! haha.
Tar det bara lite kort nu, Min kusin tryckte på någon knapp så datorn slockade, fick ej igång den. Och hade jag hört något om den där knappen som jag trodde fanns på min dator, Jag ändrade den och satte i sladden igen. Och hela datorn small och började brinna! HAHA! Och den var ny med, så lyckat. När jag lämnade in den och fick tillbaka den sen, så hade dom tagit bort den knappen (A) Undra varför...?

Aja, men min dator kom igång igen somsagt, fy vad rädd jag var..
Att vara rädd för åskan, att blixten skulle träffa mig, rädd att det händer mormor något när det åskar + att bli rädd att datorn gick sönder var inte lätt! Mycket rädd på samma gång där..

Nu ska jag fortsätta titta på filmen..

Din åsikt tack!
Postat av: Linnea

re: jo.. åhh jag vill ha åska och blixtrar. Plus regn. Just nu. Skönt och mysigt

2010-07-12 @ 00:07:42
URL: http://thethundergod.blogg.se/
Postat av: Ellen

Spännande med åska. Det åskade jätte mycket här (schweiz) också i helgen

2010-07-12 @ 16:35:26
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0