Dålig uppdatering, eller vad?

ojoj vad jag är kass! Ett inlägg idag, (eller igår eftersom klockan är över 12).
Det har varit lite mycket med mig själv bara, en massa tankar, gråt, skrik, saker som gått sönder, hög musik mm.
Precis nu jag har börjat lugna mig helt faktiskt..

Idag, fredag ska jag även till Ullared. Ringde mormor och försökte dra mig ur för jag känner att jag inte orkar.
Världens minsta sak får mig att gråta, tex om vi ska äta där imorgon och jag inte kan bestämma vad jag ska ta så kan  det bli en massa gråt, helt stört verkligen!
Mormor ville iallafall att jag skulle följa med, hon sa att hon och jag sitter bak i bilen, vi går tillsammans och sen bjuder hon på middag med, blir nog kanon egentligen!
Hoppas humöret är på min sida imorgon..

nej, nu ska jag se på några avsnitt av Andra Avenyn till, sen sova.
Upp klockan 6..

Din åsikt tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0